Udbetalingsanmodninger behandles i løbet af 1 forretningsdag fra datoen for anmodningen. I løbet af denne periode kan du annullere din udbetalingsanmodning i kasinoets kasse og tilbageføre beløbet til din spillekonto. Dette giver dig mulighed for at spille pengespil uden at foretage en ny indbetaling på din 888.dk-konto. Efter 1 forretningsdag ændres status for din udbetalingsanmodning til 'behandlet', og du kan ikke længere annullere den.

Følgende er et sammendrag af udbetalingsprocessen:

Bemærk venligst: Alle tidsrammer er udregnet i forretningsdage (mandag til fredag).

Betalingsmetode Afventer behandling eller accepteret* Behandlet** I alt Betaling posteret ved:
VISA-kreditkort 1 forretningsdag Op til 5 dage Op til 6 dage Regulated DNK LTD
Mastercard 1 forretningsdag Op til 5 dage Op til 6 dage Regulated DNK LTD
ApplePay 1 forretningsdag Op til 5 dage Op til 6 dage Regulated DNK LTD
PayPal 1 forretningsdag 1-2 dage 2-3 dage Regulated DNK LTD
MobilePay 1 forretningsdag 1-2 dage 2-3 dage Regulated DNK LTD
Trustly 1 forretningsdag 1-2 dage 2-3 dage Regulated DNK LTD
Elektronisk overførsel 1 forretningsdag 4-7 dage 5-8 dage

*anmodning om elektroniske udbetalinger på medlemmernes lokale valuta kan blive modtaget tidligere end den fastsatte tidsramme

En variant af:
Regulated DNK LTD
eller
WorldPay B.V.

*udbetalingsanmodningen kan stadig annulleres og tilbageføres til din spillekonto.
** Udbetalingsanmodningen er blevet behandlet og er på vej til dig.

Du bliver underrettet via e-mail, når din anmodning om udbetaling er behandlet, og pengene er blevet overført til dig.

Vi tilstræber at ekspedere alle udbetalinger inden for den ovenfor angivne tid. Der kan dog være situationer, hvor det ikke er muligt på grund af årsager, som omfatter, men ikke er begrænset til verificeringsprocedurer, tekniske problemer eller tredjeparters handlinger eller undladelser. Vi er ikke erstatningspligtige over for dig for eventuel forsinket ekspedition af dine anmodninger om udbetaling.

Vi forbeholder os desuden ret til at forsinke og/eller stoppe ekspeditionen af anmodningerne om udbetaling, indtil vi har modtaget endelig godkendelse for eventuelle udestående indbetalingstransaktioner.

I tilfælde af, at vi stopper tilbuddet af vores ydelser i et bestemt land, sker udbetalinger med rimelige gebyrer for behandlingen.

Se vores Udbetalingspolitik for at få mere at vide.

Kontakt os med det samme, hvis du ikke ser din udbetaling inden for den angivne tidsramme (se liste ovenfor), og vi vil finde ud af, hvad dette skyldes.

Back to top