Kan du ikke se din indbetaling?

Din indbetaling skulle gerne blive krediteret til din spillekonto inden for den specificerede tidsramme. For at få en komplet oversigt over tidsrammerne bedes du se Tidsrammer ved indbetaling, i afsnittet "Sådan indbetaler du" på dette site.

Efter at have foretaget din indbetaling vil du modtage en pop op-meddelelse, når du går ind i Lobbyen.

Du vil modtage en e-mail med det samme, hvis din indbetaling ikke er godkendt.

Hvis din 888.dk-konto ikke er blevet krediteret med din indbetaling inden for den specificerede tidsramme, bør du tjekke din e-mail-postkasse. Hvis der ikke nogen meddelelse fra 888.dk, bedes du venligst kontakte os øjeblikkeligt.

888.dk benytter den mest avancerede sikkerheds- og krypteringsteknologi, der findes, for at sikre, at din transaktion og alle dine finansielle oplysninger er fuldstændig sikre.


Poker spil

Udforsk alle vores spændende poker spil

Tilbud

Udforsk alle vores spændende kampagner

Indbetalingsmetoder

Vi samarbejder med alle de førende betalingsservices.



Sikkert. Bedre. Sammen.
Sæt grænser og spil ansvarligt
18+ 888responsible

Copyright 2020 888Denmark Limited, et datterselskab, som ejes af 888 Holdings PLC.
888 Denmark Limited er et selskab med hjemsted på Malta; Kontorets adresse: Level G, Quantum House, 75, Abate Rigord Street, Ta 'Xbiex XBX 1120, Malta; Kontakt brugersupporten via e-mail: Kontakt@888.dk.
888 Denmark Limited har tilladelse fra Spillemyndigheden til at udbyde og levere spil i Danmark.