Hvad gør jeg hvis min konto er lukket af Rofus
Hvordan rydder jeg et bet, efter jeg har placeret det på bordet?
- Desværre er vi ikke i stand til at åbne din konto og du bedes derfor tage kontakt til dem direkte.
- For at tjekke din ROFUS status bedes du venligst se følgende link: https://www.spillemyndigheden.dk/rofus#-rofus
- Her skal du blot logge ind med dit NemID/MitID og så kan du se om du er på deres liste eller ej. Hvis du står på deres liste, men din tidsperiode er overskrevet, så skal du kontakte dem og bede dem om at fjerne dig fra deres side.
- Hvis du ønsker videre indformationer omkring dette, skal du kontakte Spille Myndighederne. Du kan læse meget mere omkring dette via følgende link: https://spillemyndigheden.dk/rofus-udelukkelse-fra-spil-0
For at rydde et bet der allerede er placeret, bedes du følge disse instrukser for de forskellige borde:
BLACKJACK:
Før du klikker på ‘Continue’ knappen, højre klikker du på din chip for at returnere det til din saldo. Hvis du spiller på et offentligt bord, skal dette gøres inden den normale tidsgrænse udløber.
SLOT MASKINER:
Klik på ‘Cash Out’ knappen. Dette vil returnere alle pengene I slot maskinen tilbage til din saldo. Dette skal gøres inden du spinner hjulet på maskinen. Vær venligst opmærksom på at ‘Bet Max’ vil spinne hjulene automatisk og der er ikke nogen mulighed for at annulere. Hvis du forlader spillet, og vender retur til Casino Lobbyen eller Slots Arenaen, vil dine penge automatisk returneres til din saldo.
VIDEO POKER:
I download/skrivebords versionen, klik på ‘cash out’ knappen, før du klikker på Deal/Draw knappen. I browser versionen, klik på ‘Cash Out’ knappen på maskinen. Hvis du forlader spillet og returnerer til Casino Lobbyen eller Video Poker Areanaen, vil dine penge automatisk returneres til din saldo.
ROULETTE:
Før du klikker på ‘Continue’ knappen, højre klik på det bet som du ønsker at annulere.Disse bets vil dernæst returneres til din saldo. Hvis du spiller på et offentligt bord, skal dette gøres inden den normale tidsgrænse udløber.
Hvorfor er min indbetaling med Paysafecard ikke blevet krediteret til min konto?
Hvor lang tid tager det, inden jeg modtager mine gevinster?
Indbetalinger med Paysafecard bør krediteres omgående til din konto, når den er bekræftet.
Hvis det ikke er tilfældet, venligst kontakt os med følgende information, for at undersøge sagen nærmere:
- Tid og Dato for transaktionen
- Beløb
- Transaktion Reference Nummer – 15 cifre (Eksempel: 123456781234567)
Klik på de relevante varemærker for at se tidsrammer for udbetaling for kasino, poker og sport.
For at se vores tilbagetrækning tidsrammer, skal du klikke her.
For at se vores tilbagetrækning tidsrammer, skal du klikke her.
For at se vores tilbagetrækning tidsrammer, skal du klikke her.
Mislykket indbetaling, men pengene er hævet alligevel
Hvordan kan jeg sætte en daglig indbetalingsbegrænsning?
Hvis dit seneste forsøg på indbetaling med et kredit/debit kort er mislykket, betyder det overordnet at 888 I sidste ende ikke modtager nogen kredit for denne indbetaling.
Nogle gange vil kredit/debit kort firmaer påføre en “hold” status på mislykkede transaktioner , og dette vil måske give anledning til at tro at pengene stadig er blevet trukket.
Denne “hold” status vil dog I sidste ende blive fjernet automatisk og INGEN gebyrer vil blive påført eller være tilstede på dit næste konto udtog.
For at være på den sikre side, vil vi anbefale at du kontakter din bank direkte for at få det bekræftet.
Vær venlig at dobbelt tjekke dine sidst indtastede oplysninger for din indbetaling og prøv igen.
Alternativt, for yderligere information omkring vores øvrige indbetalings metoder, klik venligst her.
Vi arbejder aktivt på at udvikle et ansvarligt spillemiljø. Vi tilbyder funktioner der tillader dig at sætte din egen personlige indbetalingsbegrænsning. Dette gør at du får fuld kontrol over hvor mange penge du kan bruge hos 888.dk
For at hjælpe dig selv, så prøv at stille dig selv disse spørgsmål:
- Find ud af hvad der kan være et acceptabelt tab før du starter spillet.
- Hvor ofte har du tænkt dig at spille.
- Hvor lang tid spiller du ad gangen.
Tjek venligst nedenstående guide, for at se hvordan du implementerer dine egen personlige begrænsninger.
- Klik her for at logge ind med brugernavn/adgangskode.
- Vælg 'INDSTIL GRÆNSER'.
- Nu får du to valgmuligheder, du kan enten vælge at 'Forøg mine betalings grænser' eller at 'Formindsk mine indbetalingsgrænse'. Her kan du vælge at forøge din begrænsing, at sænke den, eller at fjerne dine begrænsninger som du har tidligere har valgt at sætte.
- Hvis du vælger 'Formindsk mine indbetalingsgrænse', vil du blive præsenteret for følgende besked, som vil give dig mulighed for at vælge din daglige betalingsbegrænsning når du trykker på Redigér knappen.
- Når du har indtastet dine begrænsninger vælg 'Send'. Du vil herefter blive præsenteret for en bekræftigelsesbesked, og begrænsningerne er hermed trådt i kræft.
- Klik 'Gå tilbage' for at afslutte dit valg.
Bemærk:
- Hvis du sætter din begrænsning under minimumsbeløbet for din foretrukne betalingsmetode, vil du ikke længere have mulighed for at bruge denne.
- Restriktionerne af din betalingsbegrænsning træder i kraft øjeblikkeligt. Udvidelse af din begrænsning kan tage op til 24 timer, efter du har valgt at indføre dem.